Jaunumi

Tu tici tam, ko izlasi Google?

20/01/2015
Categories: Uncategorized

2015. gada “Edelman Trust Barometer” (Edelman sevi sauc par pasaules lielāko sabiedrisko attiecību aģentūru; viņi šo vispasaules pētījumu veic jau no 2000. gada)  parāda, ka cilvēkiem ir mainījušies ne tikai informācijas meklēšanas paradumi, bet arī ticamības akcenti. Ja līdz šim par uzticamākajiem vispārīgās informācijas un jaunumu avotiem tika uzskatīti tradicionālie mediji (TV, prese, radio), tad 2015. gada sākumā vadībā izvirzījušies interneta meklētāji.  Media-Sources

Ko tas nozīmē mums – kuri interneta vidē pārdod preces, pakalpojumus vai idejas? To, ka informācijai par uzņēmumu ir jābūt pieejamai internetā! Pie tam, tai jābūt strukturētai tādā veidā, lai potenciālais interesents to spētu viegli atrast.

Kārtējo reizi tiek apliecināts SEO speciālistu teiktais, ka saturs ir Karalis; tikpat lielā mērā tiek novērtēts AdWords profesionāļu darbs pie tādu reklāmas tekstu uzrakstīšanas, kas uzņēmuma mājas lapā aprakstīto spēj “pārtulkot” valodā, kādā domā cilvēks, kuram ir sava konkrētā vajadzība.

Vairāk par pētījumu šeit: Trust in the Age of Digital Media.

Trackback URL https://ademia.lv/tu-tici-tam-ko-izlasi-google/trackback/

Comments are closed