Jaunumi

Paplašinātās Teksta Reklāmas

24/11/2017
Categories: Uncategorized

Paplašinātās teksta reklāmas – pirmie rezultāti

Pēdējos blogu rakstos mēs Jums aktīvi stāstījām par to, ka Google beidzot ir izkāpusi no sava gadiem ilgā lāsta, un paplašinājusi reklāmas teksta rakstzīmju skaitu Google Adwords reklāmām. Nu jau paplašinātās teksta reklāmas darbojas gandrīz mēnesi, un ir pieejami arī pirmie rezultāti par to, kā tad viņām veicas. Pie reizes ātri atgādinām, ka “Paplašināto reklāmu” trīs mēnešu jubilejā, jeb 26. oktobrī pārtrauks standarta reklāmas teksta darbību, un būs pieejama tikai jaunā versija.

Paplašinātā teksta reklāmas darbojas no 2016. gada, 26. jūnija, un šobrīd tās aktīvi strādā roku rokā kopā ar standarta reklāmām, lai mums visiem būtu iespēja salīdzināt, kas nes lielāku efektivitāti. Lai arī mums ir dota iespēja salīdzināt šo jaunumu ar pirms tam eksistējošajām standarta teksta reklāmām, tas nemaina faktu, ka izvēle nepaliek mūsu rokās, no 26. oktobra mēs tāpat strādāsim tikai ar paplašinātajām reklāmām. Kamēr vēl ir laiks patestēt šo jaunumu, gan mēs, gan Google iesakām Jums to izdarīt pirms oktobra “deadline”, kad tiks apturēta visu standarta reklāmu darbība, un plašajos Google tīklos tiks palaista paplašinātā reklāma, kā vienīgais rīks, reklāmas tekstu izstrādei.

Esam painteresējušies arī par to, kā šim jaunumam veicas interneta plašumos. Digitālā aģentūra “Merkle” testē pagarinatās teksta reklāmas jau no aprīļa, un analizē, kādi ir vidējo klikšķu skaita rezultāti tūkstošiem dažādas reklāmas grupās. Tika testēti gan zīmolu, gan bez zīmolu uzņēmumi.

Zemāk redzamajā tabulā redzami dati, kas parāda kā paplašinātais reklāmas teksts ir uzlabojis vidējo klikšķu skaitu bez zīmolu precēm dažādās elektronikas ierīcēs, kuras lietotāji izmanto informācijas ieguvei.

Google teksta reklāmu vidējais klikšķu skaits ne-zīmolu uzņēmumiem

Paplašinātās teksta reklāmas salīdzinājumā ar standarta teksta reklāmām

 

Reklāmas

Veicot pētījumu pagarinātajai reklāmai par vidējo klikšķu skaitu zīmolu precēm, rezultāti rāda, ka tas ir vai nu tieši tāds pats vai nedaudz sliktāks salīdzinājumā ar standarta teksta reklāmām. Zemāk redzamajā tabulu diagrammā redzams, kā pagarinātas teksta reklāmas zīmolu precēm ir darbojušās dažādās ierīcēs.

Google teksta reklāmu vidējais klikšķu skaits ne-zīmolu uzņēmumiem

Paplašinātās teksta reklāmas salīdzinājumā ar standarta teksta reklāmām

Reklāmas

 

“Merkle” aģentūra , kas veica šos pētījumus uzsver, ka jāņem vērā arī fakts, ka ne visas jaunās (pagarinātās) teksta reklāmas gozējas Google sākuma lapās, no kā arī ir atkarīgi pētījuma rezultāti. Domāju mēs visi zinam joku par to, ka Google otrajā lapā ir iespējams noslēpt līķi (tur nekad neviens neko nemeklē), kas var būt viens no iemesliem zemākiem pētījuma rezultātiem.

Pētījuma aģentūra uzsver arī to, ka ir interesanti pavērot- lai gan šīs reklāmas tika veidotas, lai padarītu pievilcīgākas mobilo telefonu lietotājiem, personālie datori tomēr tāpat izkonkurē viedtālruņus CTR rezultātos, gan brendu, gan ne-brendu precēm.

Ir pieejami dažādi pētījumu rezulāti, kuros iespējams pavērot, kā darbojas abas reklāmas, netikai vienam uzņēmumam, bet vairākiem, taču šobrīd visi rezulāti liecina par to, ka bezbrendu produkti ar pagarināto teksta reklāmu darbojas labāk, nekā brendu. Tomēr ne visiem brendu produktiem šis CTR (vidējais klikšķu skaits) aiziet mīnusos, ļoti daudziem redzami arī uzlabojumi, tomēr ne tik lieli, kā bez-brendu precēm.

Reklāmas

Augstāk esošajā tabulā redzami “Elite SEM’s” dati par vienu no viņu klientiem, kas uzrāda manāmu bez zīmola preču klikšķu skaita pieaugumu. Pieaugums vērojams arī zīmola precēm, tomēr ne tik iespaidīgs (tikai 0,3%).

Daudzi iespaidīgi pasaules mēroga uzņēmumi, kas pārstāv simtiem klientu, kā piemēram “Boost Media” atzīst, ka pagarinātā teksta reklāma tomēr palielina CTR, un izmēģinot to uz saviem klientiem, viņi secinājuši, ka, ar pagarināto teksta reklāmu var sasniegt līdz pat 49% lielāku klikšķu skaitu.

 Līdz 26. oktobrim ir vēl vairāk kā divi mēneši, kuru laikā arī Jums ir iespēja pārbaudīt, kā Jūsu Adwords reklāmas iespējams uzlabot ar šo Google jaunumu. Iesakām iepazīties un izpētīt jaunās pagarinātā teksta reklāmas, lai oktobrī, kad tiks slēgtas standartu teksta reklāmas opcija, Jūs būtu pilni enerģijas un pieredzes strādāt ar jauno paplašināto tekstu reklāmām.

Trackback URL https://ademia.lv/paplasinatas-teksta-reklamas/trackback/

Comments are closed