Jaunumi

Pieci tiešsaistes video “trendi” kurus iekļaut savā 2017. gada uzņēmuma mārketinga plānā

03/10/2016
Categories: Uncategorized

Kad runa ir par tiešsaistes video, ir viens vārds, kurš perfekti atspoguļo pašreizējo patērētāju un interneta lietotāju uzvedību- “VAIRĀK”. Veicot atkārtotus pētījumus ir pierādīts, ka patērētāji bieži vien pavada laiku darbojoties uzreiz vairākās elektroerīcēs, pievēršot lielāku uzmanību tām tehnoloģijām, kuras pārraida tiešsaistes video. Vai šiem video materiāliem vajadzētu pievērst pastiprinātu uzmanību, sastādot Jūsu 2017. gada mārketinga plānu, lai sasniegtu vēlmos rezultātus?

Lai Jūsu mārketinga plāns tiktu izveidots pēc iespējas veiksmīgāks, un palīdzētu Jums sasniegt vēlamos mērķus un rezultātus- piedāvājam Jums iepazīties ar pieciem pētījumiem, kas Jums noderēs veidojot savu mārketinga plāna saturu.

1. “Primārajā” TV laika periodā, tiek skatīti vairāk tiešaistes video

Laika posmā, kuru lietotāji līdz šim izmantojuši kabeļtelevīzijai- atpūšoties, pievēršoties seriāliem, filmām un televīzijas šoviem, izmantojot televīziju klausoties ziņas- ir pārņēmusi tiešsaistes video ēra. Pētījumi vēsta, ka 18+ patērētāji, savu laiku, kuru līdz šim aktīvi izmantoja televīzijas sagatavotajiem materiāliem, pašlaik izmanto Youtube tiešsaistes video daudz aktīvāk, nekā jebkuram citam kabeļtelevīzijas tīklam.

marketinga-plans

 

2. Izmanto vairākas ierīces vienlaicīgi

Šajos laikos, pat lietotāju mīļākajam saturam nepietiek ar vienu ekrānu, un informācijas uzņemšanai paralēli tiek izmantotas vairākas viedierīces. 85% pilngadību sasniegušo interneta lietotāju, vecumā no 18 līdz 49 gadiem izmanto vairākas ierīces vienlaicīgi. Divas trešdaļas Youtube lietotāju savas ierīcēs skatās videomateriālu saturu vienlaicīgi iepazīstoties ar televīzijā pāraidīto informāciju.

Mārketinga plāns

 

3. Aizrautīgi jaunākās paaudzes video skatītāji

Lojālais skatītāju loks pašlaik krasi aug tieši gados jaunu interneta lietotāju vidū. Kad “tīneidžeriem” tika jautāts par to iecienītāko avotu, kur meklēt jaunākos video materiālus,
un bez kura no video kanāliem tie nevarētu izdzīvot, jauniešu izvēlē krita par labu tieši Youtube video glabātuvei.
Četri no desmit, gados jauni interneta lietotāji stāsta, ka uzticās tikai Youtube video glabātuvei, jo šajā video vietnē tiek publicēti tiem interesējoši un svarīgi video materiāli, kuru informācija tiem rūp. Seši no desmit jauniešiem, kuri ikdienā lieto Youtube kanālu stāsta, ka šīs vietnes izveidotājs ir mainījis viņu dzīves uztveri un to, kā tie redz pasauli sev apkārt.

marketinga-plans

 

4. Youtube tiek pievērsta pastirpināta uzmanība

Tas nozīmē, ka lietotāji šai video vietnei izrādā super lielu “engagement” jeb “pastiprinātu uzmanību” . 50% no lietotājiem vecumā no 18 līdz 34 gadu vecumam aptiprina, ka “iepauzētu” pie lietām ar kurām tie nodarbojās (mājas tīrīšana, veļas mazgāšana, mājadarbi utt.), lai noskatītos sava mīļākā video veidotāja jaunāko darbu, kura kanālu tie abonē.

5. Vairāk iespējas sasniegt savu mērķauditoriju

Youtube skatītāji un lietotāji šo vietni ir pievienojuši savai ikdienas rutīnai, kā vienu no savām ikdienas sastāvsdaļām, kurai tie vismaz reizi dienā patērē savu laiku un pievērš uzmanību. Sasniedz daļu no šiem lietotājiem, pievienojot Youtube arī savam ikdienas darbam.

Iekļaujot mārketinga plānā Youtube, un izmantojot video reklāmu netikai caur kabeļtelevīziju, bet daloties ar saturu arī populārajā video vietnē, reklāmas speciālistiem ir iespējams sasniegt līdz 56% lielāku (18 līdz 49 gadus vecu) mērķauditoriju.

Arī ADEMIA piedāvajot sociālo tīklu komunikācijas pakalpojumus, profesionāļu pakalpojumu piedāvājuma, iekļauj Youtube vietnes pārvaldību. Uzņēmuma mārketinga plānā iekļaut Youtube ir svarīgi, jo mūsdienu publiku visvieglāk uzrunāt tieši ar vizuālajiem materiāliem un video saturu. Par cik digitālā vide savā attīstībā sāk jau skriet pa priekšu laikam, iesakām arī Jums sava uzņēmuma mārketinga plānā iekļaut Youtube kanāla dotās iespējas un priekšrocības.

Lai pieteiktu konsultāciju un uzzinātu vairāk, spied šeit !

 

Avots: https://www.thinkwithgoogle.com/infographics/online-video-trends-2017-media-plan.html

 

Trackback URL https://ademia.lv/marketinga-plans/trackback/

Comments are closed