Jaunumi

Krietni vairāk kā 3 dimensijas

25/03/2015
Categories: Uncategorized

Latvijā vairums kamapņu internetā ir mazbudžeta – daži simti vai daži tūkstoši Eiro mēnesī. Visticamāk, ka dienas reklāmas budžets ir ierobežots un reklāmdevēja uzdevums ir atrast veidus kā par to pašu naudu iegūt pēc iespējas vairāk apmeklētāju/pircēju. Viens no labiem analīzes rīkiem AdWords reklāmu izmantotājiem, ir Dimensiju tabula. Daži veidi pieminēti Search Engine Land marta bloga rakstā.

google-adwords-conversion-reportingIepriekš pieminēto budžeta ierobežojumu dēļ Dimensiju tabulas laika dimensija ir labs veids kā saprast, kurā laika periodā izmaksas ir vismazākās un, iespējams, reklāmu rādīšanas sarakstu pakārtot izmaksām. Ar laika dimensijas palīdzību var salīdzināt periodus pa stundām, nedēļas dienām, dienām, nedēļām, mēnešiem, ceturkšņiem un gadiem. Protams, salīdzināšanas kritērijs var būt ne tikai vidējā cena par kliku, bet jebkurš cits reklāmdevēju interesējošs kritērijs. Vairāk par Dimensiju tabulu šeit.

Trackback URL https://ademia.lv/krietni-vairak-ka-3-dimensijas/trackback/

Comments are closed