Jaunumi

Kā izvēlēties savu Google Adwords pakalpojumu speciālistu?

26/09/2016
Categories: Uncategorized

google-adwords

Vai esat kādreiz domājis, kādēļ Jūsu uzņēmumam būtu nepieciešams profesionāls Google Adwords kontu pārraudzītājs? Aplūkojot Google atrodamos video un instrukcijas par to kā darboties ar Google Adwords kontiem viss šķiet tik vienkārši, ka pat pirmklasnieks spētu elementāri vadīt pats savu reklāmas kampaņu. Tāda doma ir ikvienam no mums, pirms mēs iemēģinam savu roku kontu pārvaldībā. Problēma ar kādu mūsu klienti ierodas “Ademia” ir izmaksas. Diemžēl dienai paredzētais budžets iztērējas stundas laikā, un efektīvus rezultātus tā arī nav sniedzis.

Lai būtu drošs par savu Google Adwords konta drošību un efektivitāti, iepazīstināsim Jūs ar soļiem, kā izvēlēties profesionālu speciālistu, kas palīdzēs uzturēt Jūsu Adwords kontu.

Vēršaties pie sertificētiem profesionāļiem, kas palīdzēs Jums uzturēt kontu:

1. Izvēloties Google partneri, kas pārvalda Jūsu adwords kontu, Jūs netikai ieekonomēsiet savu laiku konta attīstībā, bet arī iegūsiet maksimālo rezultātu no saviem ieguldītajiem līdzekļiem;

2. Izvēloties sev piemērotāko uzņēmumu ar kuru vēlaties sadarboties, izvērtējiet šādus faktorus:

• Uzziniet vai uzņēmumā strādā Google Adwords eksperti;

• Kādus pakalpojumus piedāvā uzņēmums;

• Kāda ir pakalpojumu cenu politika.

3. Pirms parakstiet līgumu ar pakalpojuma sniedzēju pārliecinaties vai esat informēts kāda daļa Jūsu uzņēmuma līdzekļu tiks pārskaitīta Google par reklāmas ievietošanu, un kāda daļa kompānijai ar kuru sadarbojaties, par konta uzturēšanu.

google-partner

 

Par Google uzņēmumiem ar kuriem tie sadarbojas

Google sadarbības partneri ir mārketinga profesionāļi un tiešsaites speciālisti, kurus Google ir sertificējusi, lai pārvaldītu Adwords kontus. Uzņēmumiem, kuri ir kvalificēti kā Google sadarbības partneri ir izpelnījušies “Google Partner” vai “Premier Google Partner” žetonu. Arī Ademia SIA ir viens no “Google Partner” sadarbības uzņēmumiem. Žetons apliecina, ka uzņēmums ir pierādijis savas prasmes darbojoties Google Adwords kontos, ir pazīstams ar cenu sistēmu un politiku kāda darbojas Google Adwords, ir uzlabojuši klientu uzņēmumu ienākumu pieaugumu, kā arī strādā ar iespaidīgu klientu datu bāzi.

Visbiežāk mūsu klienti nav apmierināti ar izmaksām ar kādām tie saskārušies darbojoties ar savu Google Adwords kontu individuāli. Mēnesim paredzētais budžets pazudis pāris stundās, un vienīgais ieguvums ir tukšāks bankas konts. Uzticot savu kontu pārraudzīt profesionāļiem, pēc Ademia pieredzes Jūsu izmaksas var samazināties līdz pat 70%. Latvijā šobrīd darbojas vairāki digitālā mārketinga uzņēmumi , kas ir izveidoti, lai profesionāļi, kas darbojas šajā jomā, spētu palīdzēt saviem klientiem maksimāli virzīt biznesu tirgū ar digitālā mārketinga palīdzību. Jūs taču nevadītu lidmašīnu tikai tādēļ, ka domātu, ka tā varētu ieekonomēt uz pilota izmaksām? Nē! Jo pilots zin kuras pogas spiest, lai lidmašīna nenogāztos. Tāpat ir ar digitālā mārketinga speciālistiem- tie eksistē, lai Jūs nonāktu līdz mērķim, kuru esat nostādijis savam uzņēmumam, nevis nokristu kaut kur pa vidu pirms rezultātu sasniegšanas. Ja jūsu Adwords konts jau aktīvi darbojas, taču nesniedz vēlamos rezultātus, arī tad Jums ir iespēja nodot stūri profesionāļu rokās, lai virzītos tuvāk mērķim. Ja esat uz “Jūs” ar Adwords izmantošanu, tad iesakam vispirms iepazīties ar to, kā šī sistēma darbojas pirms izlemjat sadarboties ar kādu no Google sadarbības partneriem. Izvēloties šādu ceļu Jūs varēsiet skaidri definēt sava uzņēmuma mērķus un būsiet gatavs apspriest un pārdiskutēt tos ar to Google sadarbības partneri, kuru būsiet izvēlējies kā savu pārstāvi.

Kur atrast Google sadarbības partnerus?

Ademia SIA ir sertificēts Google Partneris jau vairāk, kā 8 gadus.  “Ademia” darbojas Google sertificēti speciālisti reklamēšanai “Search” tīklā,  reklamēšanai “Mobilajās” ierīcēs,  “Videoreklāmās”,  reklamēšanai “Reklāmas” tīklos, “Goolge Analytics”, kā arī visa “Ademia SIA” komanda  ir sertificēti “Google Adwords” speciālisti.  Lai nokārtotu sertifikātu, reklāmas speciālistam noteiktā laika periodā (no 1,5h līdz 2h) jāatbild uz 70-120 jautājumiem par vienu no tēmām. Lai iegūtu Google Analytics sertifikātu speciālistam jānokārto viens eksāmens, lai iegūtu Adwords sertifikātu- divi eksāmeni. Kopumā Google Partners piedāvā speciālistiem nokārtot eksāmenus par septiņām dažādām tēmām- “Search Advertising”, “Display Advertising”, “Video Advertising”,  “Shopping Advertising” un “Mobile Advertising”, kā arī “Adwords Fundamentals” un “Google Analytics”. Eksāmena atbildēm ir jābūt 80% pareizām, lai eksāmens tiktu nokārtots. Ja eksāmenu neizdodas nokārtot ar pirmo reizi, to ir iespējams atkārtot pēc nedēļas.

Ja vēlies sadarboties ar sertificētu Google Partners uzņēmumu, sazinies ar mums jau tagad!

Trackback URL https://ademia.lv/ka-izveleties-savu-google-adwords-pakalpojumu-specialistu/trackback/

Comments are closed