Jaunumi

Kā izveidot Google Adwords paplašinātā teksta reklāmas

10/08/2016
Categories: Uncategorized

Tikai pirms nedēļas Google piepildīja reklāmas speciālistu lūgšanas, un laida klajā jaunumu- reklāmas teksta paplašinājumu teksta reklāmās. Paplašinājums ļauj lietotājiem ievietot Google meklēšanā par 45 rakstzīmēm garāku reklāmu, kas ļauj tiem izpausties, un veidot saturīgāku teksta saturu, lai palielinātu reklāmas klikšķu skaitu.

Pirmā sajūsma sociālos tīklos par jaunumu izgaisa ātrāk, nekā tur parādijās. Google šo sistēmu nebija mainījusi kopš pirmsākumiem un lietotāji atzīst, ka lai cik ļoti tie vēlējas paplašināto reklāmu izmantot savā ikdienas darbā, tie ir pārāk pieraduši pie standarta teksta reklāmas un paplašināto rakstzīmju skaits tiem nesniedz plānotās iespējas,  uz kādām tie bija cerējuši.

Kādēļ ir apgrūtinoši strādāt ar paplašāto teksta reklāmu?

Gadu laikā teksta reklāmu veidotāji ir bijuši ierobežoti rakstzīmju skaita izmantošanā, un pieradinājuši sevi izmantot minimālo rakszīmju skaitu. Tāpat kā sociālā tīkla Twitter izmantotāji ir iemacijušies iekļauties 140 rakstzīmēs noformulējot savu sākāmo īsi un kodolīgi, arī PPC (maksā par klikšķi) speciālisti gadu laikā ir iemācijušies sevi ierobežot izsakot galveno reklāmas domu ļoti īsos un kompaktos teikumos.

Kā darboties ar paplašinātajām teksta reklāmām?

Teksta reklāma ir visvienkārškais Google adwords reklāmas veids. Teksta reklāma parādās uzreiz zem google meklēšanas rezultātiem un ļauj lietotājam ērti un pārskatāmi iepazīties ar meklēto informāciju.

Virsraksts

Virsraksts ir viena no pirmajām lietām ko ievēro lietotājs. Virsrakstā centieties iekļaut atslēgas vārdus kurus Jūsuprāt izmantos lietotājs meklējot Jūsu produktu Google. Atslēgas vārdam jābūt pēc iespējas atbilstošākam produktam kuru reklamējat.

Apraksts

Aprakstā ievietojiet informāciju un aprakstu par Jūsu piedāvāto produktu vai pakalpojumu. Aiciniet lietotāju uz darbību, lai sekmētu pārdošanas rezultātus.

Garuma ierobežojumi

Izverstajā reklāmā rakstzīmju skaits palielinājies par 45 rakstzīmēm.  Rakstzīmju ierobežojumi pašlaik izskatās šādi un visās valodās ir vienādi:

Extended ads

URL (Vienotais resursu vietrādis)

Gala vietrādi veido mājas lapas tīkla adrese (domēns) un abos ceļa laukos iekļautā informācija. Šie lauki informē lietotāju, kur tas nonāks pēc klikšķa uz reklāmas. Ceļa laukos norādītajam tekstam nav jābūt vienādam ar vietrāža saturu.

extended ad2

Reklāmas tekstu paplašinājumi ļauj Jums pievienot papildus informāciju Jūsu jau eksistējošajai standarta teksta reklāmai. Izmantojiet papildus rakstzīmes apdomīgi un ievietojiet tur lietotājam svarīgu informāciju, kā adresi, telefona numuru, vai norādes, kā ērtāk atrast Jūsu uzņēmumu.

Kā sastādīt reklāmas tekstu?

Lai sasniegtu  sev vēlamo mēŗkauditoriju, jūsu reklāmas tekstam ir jābūt piesaistošam, konkrētam un atbilstošam. Kādi ir galvenie soļi, kas jāievēro veiksmīga reklāma teksta izveidē? Šeit būs daži ieteikumi, kas Jums palīdzēs sasniegt vēlamo rezultātu, veidojot savu reklāmas tekstu:

1. Parādiet ar ko Jūs atškiraties no citiem šī pakalpojuma sniedzējiem

Iepazīstiet lietotājus ar saviem produktiem, akcijas precēm, bezmaksas bonusiem, ar visu kas Jūsu piedāvājumu atšķir no konkurentiem. Konkurētspēja tirgū ir svarīga, lai sasniegtu vēlamo rezultātu;

extended ad

2. Akcijas preces, plašs piedāvājums un konkurētspējīgas cenas

Google ir lielākais meklētājpārlūks pasaulē. Mūsdienās cilvēki to izmanto, lai atrastu labāko piedāvājumu par izdevīgāko cenu. Izceliet savas akcijas preces, vai izdevīgākos piedāvājumus, lai piedāvātu lietotājam to, ko viņš meklē;

3. Aicinat lietotājus uz darbību

Aicinot lietotājus uz darbību Jūs paaugstinat iespēju, ka lietotājs  iegādāsies Jūsu piedāvāto preci vai pakalpojumu. Piedāvājiet tādas opcijas, kā “reģistrēšanās”, “kontaktējies ar mums”, “pasūti jau šodien”  un citas;

extendedad4

4. Izmantojiet atslēgas vārdus

Veidojot teksta reklāmu ir svarīgi izmantot vismaz vienu atslēgas vārdu. Atslēgas vārdam jaatbilst reklāma. Piemēram, ja atslēgas vārds ir klēpjdatori, tad reklāmas teksts varētu būt “10% atlaide studentiem klēpjadatoru iegādei”.

extended55

5. Galveno lapu veidojiet vadoties pēc reklāmas teksta

Pirmajā lapā ir jābūt atrodamai informācijai, kas parādās reklāmas tekstā- akcijas preces, eksluzīvie piedāvājumi. Ja lietotājs neatradīs informāciju, kuras dēļ tas uzklikšķinājis uz reklāmas, tad visdrīzāk tas lapu pametīs.

6. Veidojiet reklāmu ērti lietojamu mobilajās ierīcēs

Mūsdienās arvienu populārāka kļūst interneta izmantošana un informācijas meklēšana viedtālruņos. Pielāgojiet savu reklāmu viedtālruņiem ērti lietojamu. Izveidojiet iespēju lietotājam ar vienu klikšķi ieslēgt navigāciju, kas ved uz Jūsu uzņēmumu, iespēju piezvanīt, kā arī norādiet uzņēmuma darba laiku.

extended ad32

7. Izveidojiet ekspermentālās versijas

Izveidojiet vairākas testa versijas savai reklāmai un pārbaudiet kura no tām sniedz labākos rezultātus.

8. Pārlasiet reklāmas tekstu un nepieļaujiet gramatiskais un rakstiskas kļūdas

Lai Jūsu uzņēmums klientu acīs izskatītos profesionāls un kompetents pārlasiet savu reklāmas tekstu vairākas reizes pirms tā publicēšanas, lai tajā nebūtu drukas un gramatikas kļūdas.

Ja Tev interesē Google Adwords pakalpojumi, tad droši spied šeit.

Trackback URL https://ademia.lv/ka-izveidot-google-adwords-paplasinata-teksta-reklamas/trackback/

Comments are closed