Jaunumi

“Google Search Console” ir jaunais “Webmaster Tools” nosaukums

22/05/2015
Categories: Uncategorized

Šis latviešu sakāmvārds šoreiz attiecināms uz Google produktu, ko jau 10 gadus pazinām kā Google Webmaster Tools – lielisku rīku, ar kura palīdzību web lapas saturu padarīt piemērotāku Google meklēšanas tīklam. Pagājušā gadā, veicot pētījumu, lai veiktu kārtējos produkta uzlabojumus, tika noskaidrots, ka reālais rīka lietotāju kopums ir daudz plašāks. Tāpēc tika nolemts mainīt nosaukumu, un […]

AdWords redaktors kļuvis labāks

16/05/2015
Categories: Uncategorized

No maija vidus visi, kuri AdWords reklāmas kamapaņu sagatavošanā un uzturēšanā izmanto AdWords redaktoru, ir priecīgi par jaunajām iespējām, kas iestrādātas redaktora pēdējā versijā. Tagad arī redaktorā var strādāt ar etiķetēm (labels), atjaunot URL-us, veidot Call only un mobilo ierīču reklāmas, grupēt mērķauditorijas sev vēlamā veidā.

5. maija rīts kopā ar Dišlera kungu!

14/04/2015
Categories: Uncategorized

AdWords viceprezidents Džerijs Dišlers (Jerry Dischler), kurš uzņēmumā atbild par produktu vadību, mūs aicina ieplānot laiku rītā pēc maija brīvdienām – 5. maijā – lai “dzīvajā” noklausītos svaigākos jaunumus. Ja arī Jūs tas interesē, tad šeit var atrast reģistrācijas formu.

Krietni vairāk kā 3 dimensijas

25/03/2015
Categories: Uncategorized

Latvijā vairums kamapņu internetā ir mazbudžeta – daži simti vai daži tūkstoši Eiro mēnesī. Visticamāk, ka dienas reklāmas budžets ir ierobežots un reklāmdevēja uzdevums ir atrast veidus kā par to pašu naudu iegūt pēc iespējas vairāk apmeklētāju/pircēju. Viens no labiem analīzes rīkiem AdWords reklāmu izmantotājiem, ir Dimensiju tabula. Daži veidi pieminēti Search Engine Land marta […]

Ja Tev skumji kļūst, piezvani man! Call-only kampaņas

23/02/2015
Categories: Uncategorized

Vismaz 70% no tiem, kuri kādu pakalpojumu meklē no mobilās ierīces, gadījumā, kad atrod sev ko noderīgu, uzreiz zvana (Google/Ipsos 2013. gada pētījums) – ja vien šī ierīce ir spējīga veikt zvanu.  Līdz šim vispiemērotākais veids, kā atvieglot potenciālajam klientam uzņēmuma sazvanīšanu bija zvana paplašinājums (call extension). Šobrīd Google piedāvā jaunu specifisku reklāmu veidu: tikai […]

Tu tici tam, ko izlasi Google?

20/01/2015
Categories: Uncategorized

2015. gada “Edelman Trust Barometer” (Edelman sevi sauc par pasaules lielāko sabiedrisko attiecību aģentūru; viņi šo vispasaules pētījumu veic jau no 2000. gada)  parāda, ka cilvēkiem ir mainījušies ne tikai informācijas meklēšanas paradumi, bet arī ticamības akcenti. Ja līdz šim par uzticamākajiem vispārīgās informācijas un jaunumu avotiem tika uzskatīti tradicionālie mediji (TV, prese, radio), tad 2015. gada […]

Reklāma visā mobilās ierīces ekrānā

11/12/2014
Categories: Uncategorized

Kā visa informācija, kas aplūkojama ar mobilajām ierīcēm, arī videoreklāma vislabāk iedarbojas tad, kad tā ir speciāli veidota mazākam ekrānam. Lightbox reklāmas ir vispiemērotākais veids videoreklāmas attēlošanai mobilajās ierīcēs. No decembra Lightbox ir globāli pieejamas visiem AdWords lietotājiem. 

Cik tālu līdz tuvākajai picērijai?

08/10/2014
Categories: Uncategorized

Google ir veicis uzlabojumus AdWords atrašanās vietu paplašinājumu rādīšanās meklējumos no mobilajām ierīcēm: ja potenciālais pircējs ir netālu no pakalpojuma iespējamās saņemšanas vietas, tad reklāmā var tikt parādītas līdz trijām adresēm ar attālumu līdz tām un zvana pogu.