Jaunumi

Jaunās Google Adwords izmaiņas no Google Performance Samita 2016

30/05/2016
Categories: Uncategorized

Šī gada Google Performance Samitā, 24. maijā, Sanfrancisko tika izziņotas izmaiņas saistībā ar Google Adwords reklamēšanās iespējām. Ir būtiski paaugstinājies mobilo ierīču lietojums, tas tika secināts, jo puse no vairākiem triljoniem meklējumu tiek veikti mobilajās ierīcēs, līdz ar to tiek ieviesti vairāk pārdomātāki atjauninājumi. Google atklāja, ka turpmāk tiks rādītas, tā dēvētās “nākamās paaudzes” vietējās meklēšanas reklāmas, kā arī tiks atjauninātas teksta reklāmas visās ierīcēs un tiks ieviestas pielāgotākas reklāmas vietālruņiem, planšetdatoriem un darbavirsmām.

Turpmāk varam sagaidīt šādas izmaiņas:

1. Google Adwords reklāmas turpmāk parādīsies arī Google Maps, respektīvi, reklāmas parādīsies, balstoties uz lietotāja meklējumiem, piemēram, ja tiks meklēts Optikas salons, tiks piedāvāta saistoša reklāma, piemēram, atlaide kādam šī veikala produktam.

Google-Adwords-Karte

2. Reklāmdevēji drīzumā varēs mainīt rakstzīmju garumu teksta reklāmās. Līdšinējo virsraksta 25 rakstzīmju vietā, būs 30 rakstzīmes. Tāpat līdzšinējās divas aprakstošās 35 rakstzīmes līnijas tiks aizstātas 80 rakstzīmēm, kas jāiekļauj vienā līnijā.

Google-Adwords-mobila-reklama

 

Google ir izpētījusi, ka pievienojot pagarinājumu reklāmām, CTR pieaug par apmēram 12%, līdz ar to, tā ir laba ziņa visiem reklāmdevējiem.

3. Uzlabotas veikalu konversijas. Tā kā CTR nosaka, cik cilvēku uzklikšķina uz konkētās reklāmas, ja no 100 cilvēkiem 25 kaut ko nopērk reklamētajā veikalā, tad veikala konversija ir 25/100=25%. Kad cilvēks uzklikšķina uz reklāmas, tas palīdz veikalam piesaistīt apmeklētājus, tomēr nav zināms tieši cik. Adwords palīdz aizpildīt plaisu starp reālo un digitālo pasauli, mērot iestādes konversijas. Līdz ar to In-store Conversion ir tas, cik cilvēki reāli aizies uz reklamēto iestādi. Kā piemēru var minēt, ka Google izpētīja, ka Nissan UK 6 %, kas uzklikšķināja uz reklāmas, arī devās uz veikalu, kas ir 25xROI.

4. Atsaucīgāks reklāmu attēlojums. Turpmāk, lai reklamētos Google nāksies sniegt URL, virsrakstu, aprakstu un attēlu, lai tās būtu vēl atsaucīgākas un vairāk izklāstītu par produktu. Varēs palaist reklāmas, kas pielāgo saturu no tīmekļa vietnes un lietojumprogrammas.

Google-Adwords-mobilais-baneris

 

Google  ilgu laiku strādājusi pie tā, lai iegūtu iespēju nostiprināties reklāmas tirgū, kā arī nostiprinātu savas pozīcijas straujajā mobilo ierīču attīstības biznesā. Šīs izmaiņas mainīs uz labo pusi reklamēšanās iespējas iekš meklētājprogrammas Google.

Ja tev interesē Google Adwords pakalpojumi, tad droši spied šeit un mēs tev varēsim palīdzēt.

Trackback URL https://ademia.lv/jaunas-google-adwords-izmainas-no-google-performance-samita-2016/trackback/

Comments are closed