Jaunumi

Ja Tev skumji kļūst, piezvani man! Call-only kampaņas

23/02/2015
Categories: Uncategorized

Vismaz 70% no tiem, kuri kādu pakalpojumu meklē no mobilās ierīces, gadījumā, kad atrod sev ko noderīgu, uzreiz zvana (Google/Ipsos 2013. gada pētījums) – ja vien šī ierīce ir spējīga veikt zvanu.  Līdz šim vispiemērotākais veids, kā atvieglot potenciālajam klientam uzņēmuma sazvanīšanu bija zvana paplašinājums (call extension). Šobrīd Google piedāvā jaunu specifisku reklāmu veidu: tikai zvana (call-only) kampaņas. Reklāma šādā kampaņā sastāv no telefona numura, īsa pakalpojuma apraksta un zvana pogas. 

call-only_1502204Izveidojot “Tikai zvana” kampaņu, reklāmas tiek rādītas tikai tajās mobilajās ierīcēs, no kurām var zvanīt. Līdz ar to, katrs klikšķis nozīmē ieinteresētu cilvēku, kuram vajadzīgs konkrētais pakalpojums. Tas palīdz izsoles likmes saskaņot ar ieņēmumiem – ar to, cik katrs zvans nopelna naudu uzņēmumam.

Lai pilnībā izmantotu šādas kampaņas iespējas, reklāmu tekstiem jābūt uz tūlītēju rīcību mudinošiem: “Piezvani un pieraksties!”, “Negaidi un konsultējies ar speciālistu tagad!”, vai līdzīgi.

Vairāk par iespējām lasiet AdWords blogā: http://adwords.blogspot.com/2015/02/charge-up-your-phones-with-call-only.html

Trackback URL https://ademia.lv/ja-tev-skumji-klust-piezvani-man-call-only-kampanas/trackback/

Comments are closed