Jaunumi

Idejas sociālo tīklu kontiem , kas liks tev izskatīties “veiksmīgākam”

28/10/2016
Categories: Uncategorized

Pasaulē lielākā daļa cilvēku , sev apkārt esošo informāciju uztver vienādi. Uzņēmējiem- tas, kā lietas uztver viņu mērķauditorija ir galvenais. Dabiski, ka arī biznesa vidē uzņēmējus vairāk piesaista kompānijas ar “lielākajiem” nosaukumiem vai ietekmīgākajiem un atpazīstamākajiem profesionāļiem. Man ir divi lieliski piemēri no Latvijas:

 

  • Artūrs Mednis- staigājošs zīmols. Kad vēl pati nestrādāju mārketinga nozarē, tad vienīgais, ar ko man šī joma asociējās bija Artūrs. Es neapgalvošu, ka šis ir labākais mārketinga jomas pārstāvis Latvijā, bet  noteikti apgalvošu, ka viņš sevi ir mācējis pareizi pozicionēt auditorijai;

 

  • Kristaps Porziņģis– mūsu NBA zvaigzne. Tikko noslēdza līgumu ar sporta zīmolu “Adidas”, kurš jaunajai NBA zvaigznei par zīmola apģērbu velkāšanu un reklamēšanu, gadā maksās no 3- 6 miljoniem ASV dolāru (krietns kāpums pēc līguma ar “Nike”, kuri Kristapam gadā maksāja tikai 125 tūkstošus ASV dolāru).

 

Ko iesākt, ja vēl neesi okeāna lielā zivs? Ja nu tikai tagad esi sācis veidot savu zīmolu? Kā iespējams nokļūt to cilvēku redzeslokā, ar kuriem nākotnē vēlies sadarboties un veidot biznesu?

Reklāma sociālajos tīklos visu krietni atvieglo. Jūs varat ieteikmēt cilvēku viedokli ,un parādīt sevi citu acīs “lielāku un spēcīgāku”, nekā patiesībā esat.

Digitālās mārketinga aģentūras  “ADEMIA” pārstāvji  dalās ar trīs padomiem, par to, kā pievērst sev vēlamo cilvēku uzmanību.

im-kind-of-ck3ybk

Attēls veidots: makeameme.org

Mērķauditorijas atlase- “tārgetējat” tā uzņēmuma darbiniekus, ar kuru vēlaties sadarboties

Vai ir kāds uzņēmums ar kuru Jūs nākotnē vēlētos sadarboties? Pirms Jūs nonākat līdz pirmajai “tikšanās” reize, parūpējieties par to, lai svarīgi cilvēki ,kas tur strādā, ir dzirdējuši par Jūsu uzņēmuma eksistenci.

facebook-targeting-job-titles

Attēls: https://searchenginewatch.com/2016

Kā to panākt?

Sāciet “bombardēt” savus nākotnes biznesa partnera darbiniekus, ar Facebook reklāmām. Facebook reklāmām ir iespējams veikt pavisam specifisku “tārgetēšanu”. Viss kas Jums jādara, ir mērķauditorijas lodziņā jāizvēlās kompānijas nosaukums, un atbilstoši amata nosaukumi. Nav nepieciešams par savu “mērķi” izvēlēties visus uzņēmuma darbiniekus. Jums ir jābūt drošam, ka Jūsu reklāmas sasniedz pareizo mērķauditoriju (piemēram cilvēki, kas saistīti ar mārketingu). Šo Facebook reklāmu mērķis ir būvēt sava uzņēmuma atpazīstamību, pirms esat norunājis tikšanos. Vislabāk to darīt 90 dienas pirms “mērķa” uzrunāšanas. Jūs zināsiet, ka savu mērķi esat sasniedzis, tad, kad beidzot būsiet norunājis tikšanos un no uzņēmuma pārstāvja dzirdēsiet maģiskos vārdus: “Esam par Jums kaut kur dzirdējuši!”.

Reklamē sava “mērķa” ierakstus

Nenoziedo pāris euro un reklamē savu nākotnes klientu ierakstus un publikācijas, jo, ja reiz ir radusies tāda iespēja, Jums no tās ir “jāizvelk” pēc iespējas vairāk.

Lielākā daļa ierakstu veidotāji dzīvo un mirst dēļ lapu skatījumiem. Kad tie veiks lapas analīzi, un uzzinās no kurienes nāk lielākais “trafiks” uz viņu ierakstiem, sāksiet vinnēt. Uzņēmums mēģinās Jūs “sasaitēt”, lai Jūs veiktu regulāru ieguldījumu viņu lapas attīstībā, ar cerību, ka nesīsiet viņiem tūkstošiem lapas skatījumu mēnesī.

Izveido kampaņu, tajā iesaistot savu “mērķi”

Vēlies, lai tevi ievēro sociālajos tīklos? Vēlies padarīt sevi ietekmīgāku, nekā patiesībā esi? Atzīmē savos facebook  un twitter ierakstos cilvēkus vai uzņēmums, kurus vēlies uzrunāt,  un samaksā, lai šos ierakstus reklamētu.

Piemēram, teiksim Jūs vēlaties pievērst  uzmanību kāda autora publikācija vai piedāvājumam, kuram Jūs vēlaties kļūt par izpildītāju. Piemērs tvītam: Lielisks ieraksts, no “Autora Twittera vārds” neaizmirstot ierakstā ievietot raksta nosakumu un linku uz stāstu.

Šis ieraksts uz mirkli noteikti “notvers” konta īpašnieka uzmanību, kad pieminēsiet viņu savā ierakstā. Bet- ja sāksiet šo ierakstu reklamēt, Jūs tiešām piesaistīsiet personas uzmanību, tad, kad ieraksts tiks “laikots”, “šerots” un “retvītots” simtiem vai pat tūkstošiem reižu.

“Šis uzņēmums ir ieteikmīgs” viņi domās, un noteikti izvēlēsies sadarboties tieši ar Jums.

Ir vēl  gaužām daudz iespējas, kā likt par sevi manīt, piemēram, ievietojot savu stāstu ziņu portālos, un to reklamējot , ar twitter vai facebook palīdzību. Jums tikai jānosprauž mērķis un jāizvēlās pareizā mērķauditorija!

Ja vēlaties uzzināt, kā efektīvi izmantot sociālos un digitālā mārketinga tīklus sava uzņēmuma attīstībai, un Jums nepieciešama speciālistu konsultācija- sazinieties ar mums jau tagad!

Raksta ideja: https://searchenginewatch.com/2016/10/11/six-social-media-advertising-ideas-to-make-you-look-like-a-big-deal/

Trackback URL https://ademia.lv/idejas-socialo-tiklu-kontiem/trackback/

Comments are closed