Jaunumi

Google AdWords atbrīvojas no labās puses reklāmām

24/02/2016
Categories: Uncategorized

Piektdien, 2016. gada 19. februārī Google apstiprināja nozīmīgas izmaiņas – Google AdWords vairs nerādīs labās puses reklāmas uz datoriem. Tā vietā uz populāriem atslēgvārdiem būs līdz pat četrām pozīcijām lapas augšpusē un trīs pozīcijām lapas apakšā. Daudziem šī ziņa varētu likties šokējoša un radīt sava veida neizpratni un neziņu, bet apskatīsim detalizētāk, ko tad šīs izmaiņas nozīmē. Protams, precīzāk analizēt šīs lielās izmaiņas varēs tikai pēc kāda laika, apkopojot rezultātus par periodiem pirms un pēc šo izmaiņu ieviešanas.

Google Adwords Labās puses reklāmas

Kas tad īsti mainās?

1. Labās puses reklāmas vairs netiks rādītas uz datora versijām.
2. Google rādīs 4 reklāmu pozīcijas uz vairāk komerciāliem meklējumiem.
3. Līdz pat 3 reklāmu pozīcijām lapas apakšā.
4. Kopējais teksta reklāmu daudzums vienā lapā samazināsies no līdz pat 11 uz maksimāli 7.
5. Produkta sarakstu reklāmas un Zināšanu panelis rādīsies labajā pusē uz atbilstošiem meklējumiem.

Vai šī pāreja bija pēkšņa?

Lai arī daudzus šī izmaiņa varētu šokēt, tā nav tik pēķšņa kā varētu šķist. Google jau 2010. gadā sāka testēt 4 reklāmu pozīcijas lapas augšpusē un pagājušā gada beigās daudzi lietotāji pamanīja 4 reklāmu pozīcijas lapas augšpusē un nevienu reklāmu lapas labajā pusē.

Vai tas nozīmē, ka reklāmu maksa par klikšķi stipri pieaugs?

Ir par agru, lai par to spriestu. Šo labāk varēs analizēt pēc kāda laika, kad būs pietiekami daudz datu par maksu par klikšķi izmaiņām. Daudzi varbūt domā, ka noteikti pieaugs un pamatīgi, bet, vai viņi ir padomājuši par to, ka tagad būs vairāk reklāmas vietu lapas augšpusē, kur arī visvairāk reklāmdevēju vēlas rādīties. Pirms veikt kādas prognozes, ir jāņem arī vērā, ka uz sānu reklāmām tika klikšķināts ievērojami mazāk nekā uz lapas augšpuses reklāmām.

Viens ir skaidrs. Vēl ir par agru, lai precīzi noteiktu cik lielas ir šīs izmaiņas un kā tieši tās ietekmēs reklamēšanos AdWords, bet skaidrs ir arī tas, ka paniku nevajag celt un Google noteikti zina, ko dara un šīs izmaiņas ir viekušas uz kārtīgu analīzi un pamatotiem datiem, lai sniegtu labākus rezultātus reklāmdevējiem, Google lietotājiem un attiecīgi arī paši sev.

Ar pilnu rakstu (angļu valodā) vari iepazīties šeit.

Ja tev interesē Google Adwords pakalpojumi, tad droši spied šeit un mēs tev varēsim palīdzēt.

Trackback URL https://ademia.lv/google-adwords-atbrivojas-no-labas-puses-reklamam/trackback/

Comments are closed