Jaunumi

Gatavojaties sākt baneru kampaņu? Vai baneri strādās?!

16/09/2014
Categories: Uncategorized

Vietnē Searchengineland.com šodien publicēti daži vienkārši, bet ļoti vērā ņemami padomi, kas jāņem vērā, ja gatavojaties sākt baneru kampaņu. 

1. Vispirms pats sev atbildiet, kāds ir baneru kampaņas mēķis – kam jānotiek pēc tam, kad cilvēks ieraudzīs jūsu baneri. No kampaņas mērķa ir atkarīgs gan baneru dizains, gan arī veids kā maksāt par kampaņu (piemēram, ja svarīgi ir palielināt zīmola atpazīstamību, tad būtisks ir ekspozīciju skaits; ja kaut kas jāpārdod, tad jāpanāk, lai cilvēks noklikšķina uz banera).

2. Baneru dizainam ir jābūt korelējošam ar jūsu tīmekļa lapas dizainu – lai klientam, kurš ar zīmolu jau pazīstams, krāsas, šrifti un vizuālie tēli būtu atpazīstami. Jo svarīgāk tas ir remārketinga kampaņās, kurā reklāma atsauks atmiņā lapu, kurā cilvēks nesen bijis.

3. Ir skaidri jāapzinās divi reklāmu veidi – mudinoši uz kādu konkrētu darbību (call-to-action) vai nē. Pie tam, būtu jātestē ne tikai divi dažādi baneru komplekti – viens mudinošs un otrs nē, bet arī uz uz darbību mudinošo vairāki veidi (piemēram, “pērc šeit!” un “pērc tagad!”.

4. Tāpat jātestē arī divi baneru komplekti, no kuriem viens ir kustīgs un otrs nekustīgs. Kaut arī kustīgs parasti pievērš lielāku uzmanību, ne visi to skatās pusminūti (kas ir pieļaujamais kustīgā banera garums). Garu baneru gadījumā labāk arī pa vidu ielikt pogu ar aicinājumu uz darbību.

5. Neaizmirstiet ievietot logo! Ja pats logo nepaskaidro jūsu darbības jomu, jāpievieno papildus paskaidrojumi.

6. Izgatavojot banerus, ievērojiet visus Google tehniskos noteikumus; ja banerus izgatavo mākslinieks ārpus jūsu ofisa, nosūtiet viņam šos noteikumus – citādi varat saņemt banerus, par kuriem būs jāmaksā, bet kuri nederēs kampaņai.

Trackback URL https://ademia.lv/gatavojaties-sakt-baneru-kampanu-vai-baneri-stradas/trackback/

Comments are closed