Jaunumi

Ceļvedis- Kā uzrunāt pircējus 2016. gada svētku sezonā?

03/11/2016
Categories: Uncategorized

Reizēm pārņem sajūta, ka neierobežotas informācijas un iespēju dēļ interneta lietotāji vienas nakts laikā kļūst par iepirkšanās profesionāļiem. Lielisks piemērs tam ir vecāka gadagājuma cilvēki. Piemēram, lai izveidotu elementāru PowerPoint prezentāciju, viņiem nepieciešamas piecas dažādas mācību grāmatas, savukārt, lai iegādātos šīs grāmatas internetā, viņiem palīdzība nepavisam nav vajadzīga.

Ademia komanda ir atklājusi iezīmes, kas lieliski definē “mūsdienu” pircēju ,un mūsu speciālisti ir gatavi dalīties ar noderīgiem padomiem par to, kā 2016.gada svētku iepirkšanās sezonā vislabāk pievērst pircēju uzmanību, un kādus kanālus izmantot, lai viņus uzrunātu.

Katram no mums ir tas “viens draugs”, kurš regulāri ir lietas kursā par jaunākajiem trendiem un sezonas “must-have” produktiem, kā arī par to, kur katram no šiem produktiem ir atrodams visizdevīgākais piedāvājumus. Līdz šim drauga informācijas avots mums bija mīkla, bet beidzot šī mīkla ir atrisināta.

Mūsdienās ikvienam no mums ir iespēja kļūt par šo “visu zinošo” draugu. Viss, kas Jums ir nepieciešams, ir viedtālrunis ar interneta pieslēgumu un vēlme atklāt arvien jaunus produktus un zīmolus. Mobilo ierīču lietotāji, kuri vienmēr ir meklējumos pēc jaunākajiem un labākajiem piedāvājumiem, vienmēr būs lietas kursā gan par sezonas trendiem, gan “must-have” produktiem.

Turi iespējas atvērtas

2015.gada veiktajā aptaujā vairāk kā 50% no pircējiem apgalvoja, ka, iepērkoties svētkiem, ir gatavi savus pirkumus veikt pie jauniem uzņēmumiem. Visvairāk to bija iespējams novērot tiešsaistē, it īpaši, izmantojot mobilās ierīces. Vairāk kā trīs ceturtdaļas lietotāju, kuri izpētīja jaunos zīmolus un uzņēmumus savos viedtālruņos, arī dodoties uz “fiziskajiem” veikaliem bija gatavi dot tiem priekšroku un izmēģināt tos. Tas tikai norāda uz to, ka mobilo ierīču izmantošana iepirkšanās procesā lietotājiem sniedz informācijas pārpilnību un jaunas iespējas. Statistikas dati liecina, ka 76% no lietotājiem, kuri veic pirkumus izmantojot mobilās ierīces, ir mainījuši savu viedokli par labu kādam mazumtirgotājam, pirms pirkuma veikšanas apmeklējot Google meklētāju un iepazīstoties ar detalizētu informāciju par produktu.

Viedtālrunis ir mūsdienu pircēja “mūza”

Agrāk lietotāji savus svētku pirkumus izvēlējas, aplūkojot iepirkšanās katalogus vai veroties tirdzniecības centru skatlogos. Taču tagad viss ir mainījies. 64% pircēju pirms svētku sezonas pirkumu veikšanas labprātāk ar informāciju par produktiem iepazīstas, izmantojot mobilās ierīces. Šādā veidā lietotāji ne tikai laikus sastāda vēlamo pirkumu sarakstu, bet izpētes procesā atklāj arī jaunus zīmolus un uzņēmumus. Vairāk kā 50% viedtālruņu lietotāju ir atklājuši jaunus uzņēmumus vai produktus, izmantojot tieši meklēšanas opciju savos mobilajos telefonos.

 

ademia

Pircēji meklē labāko, nevis lētāko

“Google” veiktajā pētījumā noskaidrots, ka pircēji ir labāko, nevis lētāko produktu meklējumos. Pagājušajā svētku sezonā Google “mobile search” meklējumu skaits frāzei “labas dāvanas” pieauga par 75%, savukārt meklējumu skaits frāzei “lētas dāvanas” palielinājās tikai par 35%, t.i., uz pusi mazāk.

Pircēji vēlas ne tikai labākās, bet arī unikālākās, personalizētākās un “foršākās” dāvanas. Meklējumi, kas saistīti ar frāzi “unikālas dāvanas” ir pieauguši par 65%, bet meklējumi frāzei ”foršas dāvanas” pieauguši par vairāk kā 80%.

Mūsdienās, lai atrastu ideālo dāvanu, lielākā daļa pircēju ir gatavi veikt pastiprinātu izpēti, lai pirms pirkuma veikšanas būtu pārliecināti, ka izdarījuši pareizo izvēli. To apliecina arī tas, ka video vietnē YouTube produktu pārskata video skatījumu skaits katru gadu pieaug par 60%.

 Mobilās ierīces ir pircēju “durvis” uz veikalu

Lai gan lietotāji arvien aktīvāk ir gatavi veikt pirkumus izmantojot mobilās ierīces, tās joprojām aktīvāk kalpo, kā lietotāju “durvis” uz veikalu jeb “door-to-the-store”. 76% lietotāju, kuri meklē produktu vai pakalpojumu netālu no savas atrašānās vietas, apmeklē uzņēmumu vienas dienas laikā, un 28% no šiem meklējumiem rezultējas ar pirkumu. Lai šo pirkumu skaitu arvien palielinātu, uzņēmumam jārēķinās, ka pircējs, dodoties uz veikalu, sagaida vienreizēju ieprikšanās pieredzi pirms paša pirkuma izdarīšanas. Pārdevējam jābūt zinošam par produkta atrašanās vietu veikalā, speciālām tā niansēm, kā arī līdzīgiem produktiem un to atšķirībām.

 Līdz spēku izsīkumam

“Super-pircēji” dzīvo atbilstoši savam titulam. No novembra sākuma līdz decembra vidum būs redzams ievērojams tiešsaistes konversiju pieaugums. Piemēram, no mobilajām ierīcēm vien, “Melnajā piektdienā” konversijas pieaug par 30% un turpina pieaugt par 50% līdz pat pirmdienai.

Svētku laiks ir īstais brīdis, kad nonākt pircēju redzeslokā. Pareizi pozicinotējot sevi pircēja acīs svētku sezonā, Jūs veidojat viņa viedokli par Jums, un nākotnē pircēja izvēle var atkārtoti krist par labu tieši Jūsu uzņēmumam. Tirgotājus, kuri regulāri pielāgojas pircējiem un jaunajām tendncēm, sagaida panākumiem pilna svētku iepirkšanās sezona un viss nākošais 2017.gads.

Ja arī Jūs vēlaties, lai Jūsu uzņēmuma komunikācija vienmēr būtu atbilstoša jaunākajām tendencēm, sazinieties ar mums jau tagad!

Trackback URL https://ademia.lv/celvedis-ka-uzrunat-musdienu-supershopper/trackback/

Comments are closed