Jaunumi

4 Adwords Reklāmu Ieteikumi

12/01/2016
Categories: Uncategorized

Mēs piedāvājam Jums iepazīties ar 4 Adwords ieteikumiem Jūsu reklāmas kampaņām. Šīs ir vienkāršas, bet salīdzinoši būtiskas lietas, kuras būtu jāņem vēra, vadot savas Adwords reklāmas kampaņas.

1. Pievērs uzmanību reklāmu papildinājumiem (Ad extensions).

Pārliecinies, ka izmanto reklāmu papildinājumu pilnu potenciālu. Tie spēj būtiski uzlabot Jūsu Adwords reklāmu rezultātus. Izveidojiet vairākus reklāmu papildinājumus un testējiet tos, lai izvērtētu, kuri strādā visefektīvāk. Neaizmirstiet arī par jaunāko Adwords reklāmu papildinājuma veidu – Structured Snippets. Ar to var sniegt Jūsu potenciālajiem klientiem skaidru un precīzu vēstījumu par Jūsu pakalpojumiem.

2. Konta tīrīšana

Neaizmirstiet, ka svarīgi ir arī uzturēt konta struktūru saprotamu un efektīvu. Neaizraujaties ar pārāk daudz “label” izmantošanu. Nopauzējiet vecās kampaņas, bet pirms tam izvērtējiet to datus, lai vēl vairāk uzlabotu efektīvās kampaņas.

3. Mobilās reklāmas

Mobilās reklāmas strauji kļūst populārākas un efektīvākas. Vairāk nekā puse no Google meklējumiem notiek tieši uz mobilajām ierīcēm. Tas ir pietiekami spēcīgs arguments, lai optimizētu reklāmas mobilajām ierīcēm un izmantotu šo vēl tik labi neapgūto praksi maksas reklāmās.

4. Remārketings

Remārketings ir būtisks kopējais reklāmas stratēģijai. Bieži vien leitotāji pamet Jūsu mājaslapu pat kārtīgi neiedziļinoties, ko Jūs piedāvājāt un kādas priekšrocības Jūs varat sniegt. Tāpēc talkā ir jāņem remārketings, kurš šiem lietotājiem atgadinās par Jūsu mājaslapu un pabeigs Jūsu līdz galam nepabeigto vēstījumu. Izmantojot “Audiences” var nodefinēt dažādas leitotāju grupas, kurām rādīt dažādas reklāmas ar pielāgotiem vēstījumiem.

Ar pilnu rakstu (angļu valodā) vari iepazīties šeit.

Ja Tev interesē reklāma internetā, tad noteikti apmeklē šo lapu.

Trackback URL https://ademia.lv/4-adwords-reklamu-ieteikumi/trackback/

Comments are closed