Jaunumi

10 populārākās un iemīļotākas Ziemassvētku reklāmas internetā

07/12/2015
Categories: Uncategorized

Ir pienācis Decembris.

Latvijā jau esam piedzīvojuši gan pirmo šīs ziemas sniegu, gan pirmās divas adventes svētdienas. Līdz Ziemassvētku priekšvakaram ir palikušas 17 dienas. Lielveikali jau ir saposti, visur redzami svētku rotājumi. Ziemassvētku eglītes lēnām tiek pārdotas un pušķotas, televīzija sāk pārraidīt arī mūsu mīļākās svētku filmas un tiekam iepazīstināti ar pirmajām radio un televīzijas svētku reklāmām.

Ziemassvētki ir svētki, ko atzīmē visā pasaulē. Ārzemēs jau tiek jokots, ka svētku pirmā ieskandināšana notiek nevis tad, kad iepirkšanās centri pabeiguši rotāšanas darbus, bet gan tad, kad John Lewis izlaiž savu Ziemassvētku reklāmu. Šis bija pirmais gads, kad ievēroju, ka pirmās svētku sajūtas man radās tieši pēc J. Lewis Ziemassvētku reklāmas noskatīšanās. Šogad Lewis veikali Ziemassvētku reklāmu klajā laida jau 9. novembrī. To iespējams noskatīties šeit:

 

https://www.youtube.com/watch?v=sr6lr_VRsEo

Arhīvs: John Lewis Youtube account

Gadu no gadiem uzņēmumi mūs cenšas pārsteigt ar arvien kreatīvākām un sirsnīgākām reklāmām. Ziemassvētki ir ģimenes, miera un saticības laiks, tādēļ reklāmās svētku laikā tiek balstītas tieši uz šīm emocijām. Kritiķi gan nekaunas to saukt par manipulēšanu ar cilvēkiem, un ironizē- ko gan J. Lewis izdomās šogad? Pagājušogad tie bija veci cilvēki, gadu pirms tam- lāči.

Lai nu kā, tuvojoties svētku laikam veicām nelielu “research” jeb izpēti, lai noskaidrotu 10 populārākās un mīlētākās Ziemassvētku reklāmas internetā, līdz 2016. gadam. Šo reklāmu sarakstu ieguvām Search Engine Watch mājaslapā, un nolēmām tajā padalīties ar jums. Reklāmas tika atlasītas pēc skatījumu skaita un “share” klikšķiem. Šīs reklāmas ir tiešām sirsnīgas, aizkustinošas, un ienesīs nelielu svētku sajūtu ikvienā sirdī.

  • Edeka: “#Heimkommen” 2015. gada reklāma- 53,083,924 skatījumu, un gandrīz 4 miljoni “share”

Vācijā veidota Ziemassvētku reklāma, kurā vecais vīrs notēlo pats savu nāvi, lai svētku laikā sasauktu kopā visu ģimeni, un svētkus varētu svinēt visi kopā. Šī ir reklāma, ar kuru sociālajos tīklos dalījies vislielākais cilvēku skaits.

Arhīvs: Edeka Youtube accont

  • Universal: Minjonu filma “Minjoni Iet Koraļos”, 2014. gada reklāma, 4,847,046 skatījumu un 3, 8 miljoni “share”

Vairāk kā 3,8 miljoni cilvēki šo reklāmu uzskatīja par gana izklaidējošu, lai ar to dalītos savos sociālo tīklu profilos. Reklāma ilgst tikai 45 sekundes, taču , lai to “sagremotu” Jums paies vismaz vēl 1 vai 2 minūtes.

Arhīvs: AMC Theaters Youtube accont

  • WestJet Ziemassvētku reklāma “Došanas laiks”, 2013. gads. 45,315,583 skatījumu un 2,2 miljoni “share”

Ziemassvētku reklāma, kurā aviokompānijas “WestJet” darbinieki negaidīti pārsteidz savas lidmašīnas pasažierus.

Arhīvs: WestJet Youtube accont

  • KSmart: Bokseršortu reklāma “Parādi savu Džo”, 2013. gads. 1,052,675 skatījumi un 1,8 miljoni “shares”

Arhīvs:WorldStarNews Youtube accont

  • Un piektajā vietā mēs beidzot sagaidījām arī populāro John Lewis reklāmu “Cilvēks uz mēness”, 2015. gads. 28,149,713 skatījumu un 1,7 miljoni “share”

Pirmās trīs John Lewis reklāmas, kas nonākušas šajā sarakstā ir visnesenākās. “Man to the Moon” ir 2015. gada reklāma.

https://www.youtube.com/watch?v=wuz2ILq4UeA

Arhīvs: John Lewis Youtube accont

  • John Lewis “Lācis un Zaķis”, 2013. gada reklāma- 1,356,225 skatījumu un 1 miljons “share”

Sirsnīga reklāma par to kā zaķis pamodina lāci no ziemas miega ar Ziemassvētku dāvanu- modinātāju, lai arī lācis vismaz vienreiz dzīvē spētu redzēt un nosvinēt svētkus kopā ar meža draugiem.

Arhīvs: James Central Youtube accont

  • Sainsbury’s: Kaķēna Ziemassvētku nelaime, 2015. gada reklāma. 34,095,280 skatījumu un 1,07 miljoni “share”

Reklāma par  līdzcietību un saticību svētku laikā tad, kad līdzcilvēki nokļuvuši nelaimē.

Arhīvs: Sainsbury’s Youtube accont

  • John Lewis 2014, gada reklāma “Pingvīns Montijs”- 1,01 miljoni “share”

Arhīvs: John Harvey Youtube accont

  • Sainsbury’s reklāma “Ziemassvētki ir, lai dalītos”, 2014. gada reklāma. 18,700,786 skatījumu un 771 tūkstotis “shares”

Reklāma par saticību ne tikai mierā, bet arī karā.

Arhīvs: Sainsbury’s Youtube accont

  • NBA: Jingle Hops, 2013. gada reklāma. 15,645,414 skatījumi un 564 tūkstoši “share”

Arhīvs: NBA Youtube accont

Nav nekāds pārsteigums, ka šīs reklāmas līdz 2015. gadam ir sasniegušas tik lielu skatījumu un “share” skaitu. Reklāmas, kas tiek balstītas uz cilvēku emocijām, spēj iedegt Ziemassvētku sajūtu cilvēku sirdīs, aizkustina, un paliek atmiņā uz mūžu.

Pēdējā reklāma, ar kuru šodien dalīsimies mūsu bloga rakstā ir ADEMIA 2016. gada pašreizējais favorīts- poļu reklāma “Angļu valoda iesācējiem”. Jau tagad novēlam Jums sagaidīt skaistu un mierīgu trešo adventi, kā arī mīlestības pilnus Ziemassvētkus ģimenes lokā.

Arhīvs: Allegro Youtube account

Pareizi  izstrādāta digitālā mārketinga stratēģija  un kreatīvas reklāmas idejas, uzlabo uzņēmuma izaugsmes iespējas, ļauj ātrāk sasniegt vēlamos rezultātus, un saglabā Jūsu uzņēmuma nosaukumu, klientu sirdīs, uz mūžu.

Ja arī Jūs vēlaties nodrošināt pārliecinošus rezultātus savam uzņēmumam un tā attīstībai, un piesakieties konsultācijai ar nozares speciālistiem jau tagad!

Trackback URL https://ademia.lv/10-popularakas-un-iemilotakas-ziemassvetku-reklamas-interneta/trackback/

Comments are closed